16 Mayıs 2012 Çarşamba

Sihirbaz şapkası - tavşan pastam ...

Herkese merhaba,
Bir önceki yazımda bahsettiğim, İSMEK pastacılık kursunda hazırladığımız maket pastalardan sıra benimkine geldi.
Daha önce görüp beğendiğim bir tasarımı çalışmak istedim. İyi ki de bunu seçmişim diyorum. Çok sevimli bir sonuç çıktı ortaya :)



Bu yapım aşamasından bir görüntü. Pastanın üzerine yerleştirdiğim şapka. ..



Önce şapkayla başladım işe. Maket bir şapka hazırladıktan sonra, üzerine sevimli tavşancıklarımız yerleştirip oturttum sanki şapkadan çıkıyorlarmış gibi.



Tabii sonra da sihirbazlığın olmazsa olmazı iskambil kağıtları, sihirli değnekler, örtü ve en son yıldızları ekledim...



Sizde bu pastadan ister yenilebilir ister maket olsun sipariş vermek isterseniz tatlimucizeler@gmail.com 'dan e-posta ile yada sipariş bilgileri sayfamızdaki telefondan bana ulaşabilirsiniz.

 NOT: Bu arada pasta üzerindeki parıltı pulları, bir kurabiye siparişimde (hazırlıkları resmi tatile denk gelen bir gündü) acil olarak http://www.pastamalzemeleri.com'dan/ online sipariş ederek kurye ile teslim aldırdığım pullar. Bu pastada da çok hoş bir görüntü oluşturdular :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder